Doutník, Porsche a Zlín. Tři jistoty pana Zdeňka
- by Super User
-
in Porsche 356
Na letošním Porschesetkání ve Zlíně přepadla našeho klubového kolegu, Zdeňka Bašeho místní novinářka, která jej následně na to důkladně vyzpovídala.
Na letošním Porschesetkání ve Zlíně přepadla našeho klubového kolegu, Zdeňka Bašeho místní novinářka, která jej následně na to důkladně vyzpovídala.
Mezi mnoha fandy historických automobilů Porsche je model Porsche 356 Speedster absolutní ikonou krásy, která se jim rok od roku neustále vzdaluje. Ceny všech klasických Porsche rostou neuvěřitelnou ceno a kdo si před časem klasické Porsche pořídil, může se radovat z neuvěřitelného růstu ceny.
Ve dnech 14. a 15 června 2013 se uskutečnila dálková mezinárodní jízda historických automobilů na trase Praha - Bratislava a zpět a ve startovním poli bylo i jedno Porsche 356.
Na adresu klubu přišla informace, že v nejbližších dnech bude na prodej Porsche 356 B T6 z roku 1963.
Moji "Porsche zvědové" mi poslali aktuální fotografie vozu Porsche 356, který se potuloval nedávno na vleku po českých silnicích.
Pod označením Hot Rod si většina Evropanů představí starého amerického Forda s obrovským osmiválcem a očesanou karoserií. Porsche pojmenované Silver Bullet předvádí, že to jde i jinak.
Na obchodním internetovém portálu www.OldTimerAuto.cz je nabízeno k prodeji Porsche 356 B z roku 1960 v silně předrenovačním stavu.
Vítejte na oficiálních stránkách historických letadel typu "Elster Putzer B" Toto letadlo s motorem Porsche 356 z roku 1963 bylo celkově zrenovováno na podporu značky Porsche a bude se prezentovat na různých akcích jako "létající vyslanec" Porsche Musea.
Prospekt Porsche 356 (1952) Prozatím nejstarší prospekt Porsche, který se mi podařilo získat. Dvojlist, formát:11,5 x21 cm.
Prospekt Porsche 356 1500 a 1600, Porsche Speedster, Porsche Carrera, Porsche 550 Spyder (IX.1955) Dvaapůl listu, formát A4.
Prospekt Technische Daten Porsche 356, 550 (IX.55) Dvoulist, formát: 15 x 10,5 cm
Preisliste Porsche 356, 550 (IX.55) Dvojlist, formát: 7 x 14 cm
Walter a Helm Glöckler, bratři nakažení závoděním mají na svědomí výrobu sportovních aut s použitím komponentů z Porsche. Walter byl vůbec prvním dealerem Porsche na světě se sídlem ve Frankfurtu nad Mohanem. Již v roce 1950 si postavili závodní prototyp poháněný motorem VW 1086cc s hlavami z Porsche 356, dosahujicí výkon 60hp.